Primark Haul

13:33

Czesc Kochane ! :)

Ten piekny sloneczny dzien rozpoczelam zakupami, pewnie domyslacie sie gdzie...tak tak w Primarku :). To dla mnie ogromna zguba mieszkac tak blisko sklepow tego typu ! :).  Coraz bardziej obawiam sie ze nie zmieszcze sie w bagaz, bo przeciez moge zabrac ze soba do samolotu tylko 10 kg, ale o tym bede myslec blizej wyjazdu :). Dzis przedstawiam zakupowy haul , a stylizacia z udzialem rzeczy z dzis juz pojutrze na blogu, zapraszam :)

Moja ostatnia stylizacje postanowilam wrzucic na strone Primarka , mozecie zobaczyc ja i podbic jej statystyki KLIKAJAC TU :)








 Arbuzkowe legginsy - Atmosphere £5








Takiego koloru szukalam od dawna - Lakier - P.S love £1




 Paletka ulubionych kolorow cieni -£2,50







I cudo z ktorego jestem najbardziej zadowolona :) 




 Torebka - Atmosphere £6



Kupione przypadkiem chusteczki do demakijazu, juz staly sie moimi ulubiencami i juz mam ich zapas do Polski :)




I obowiazkowe umilacze wieczoru: zelki, biszkopciki z nadzieniem tiramisu i pyszne smietankowe roladki mmmm... :)

You Might Also Like

111 Comments

  1. lakier do paznokci i torebka cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy
    torebeczka cudna :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:* W torebce jestem zakochana :D

      Usuń
  3. Paletka mi się podoba :)
    Pytałaś o Obs. Zaobserwuj i daj znać na blogu, a ja się zrewanżuje ;-)
    Pozdrawiam.
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddaj mi paletkę! :D A tak serio to jestem Ciekawa jak się sprawują. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wspomne o paletce w kolejnym poscie :):*

      Usuń
  5. Cienie wyglądają bardzo ciekawie :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak bedzie z ich trwaloscia:)

      Usuń
  6. Zabralabym ci z przyjemnoscia te wszystkie rzeczy.. lakocie tym bardziej :DD

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz wszystko, ale slodyczy nie oddam :D

      Usuń
  7. Ale ci zazdroszcze tych zakupów, śliczne te leginsy, torebka, a słodycze wyglądają pysznie :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz w kolejnym poscie outfit z torebka i leginsami w roli glownej :):*

      Usuń
  8. super rzeczy ;) Jak widzę arbuzowe leginsy, to od razu mi się przypomina chajzer w takich paradujący :P Torebka bardzo mi się podoba :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa widzialam zdjecia chajzera, zaczynam miec watpliwosci co do tych leginsow teraz:D

      Usuń
  9. Te arbuzkowe legginsy są fantastyczne! :)
    co raz bardziej żałuję, że Primark'ów nie ma w Polsce, same cuda tam wynajdujesz :)
    Również obserwuję :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w primarku podczas swojej wycieczki w czerwcu ! <3
    Też kupiłam lakiery w primarku ,ale nwm czemu u mnie się nie sprawdzają ,są wodniste i .... nie dają rady,nwm czemu :/ A tak ogólnie to primark jest najlepszy i patrząc na paletę cieni ,żałuję,że sobie też takiej nie kupiłam bo cena jest mega niska a w sumie mam same takie jaskrawe kolory cieni do powiek :/
    Najbardziej podobają mi się twoje leginsy ! :)

    http://helloitsmedzius.blogspot.com/ ---------> obserwuję i licze na to samo :)

    http://helloitsmedzius.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super legginsy! ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdobycze, szkoda że nie ma go u nas :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę do Primarka i chcę żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. marze o zakupach w primarku :( wspaniałe łupy! również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym mieszkała w mieście gdzie znajduje się primark to prawdopodobnie bardzo szybko zostałabym bankrutem :)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj portfel powoli zaczyna odczuwac skutki Primanii:)

      Usuń
  16. Pewnie i mieszkanie obok niedaleko Primarku jest zgubne, ale i tak Ci go zazdroszczę :)) świetne zakupy!

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci zazdroszczę! :D leginsy arbuzowe są świetne! :D
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Arbuzowe legginsy *______* są cudne! :)

    Pozdrawiamy całą ekipą blogową i zaczynamy obserwować :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. same dobrocie, zazdroszczę! :)

    http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post :)
    a i zapraszam do mnie http://agniesszka.blogspot.com/2014/09/dhgate.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Uhuhu, same piękności i pyszności! Świetne zakupy! :)

    bizzmez (new post)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne zakupy! Paletka prze-bo-ska! Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the bag and the candys hehe

    Wanna follow eah other? Please let me know!
    http://dontmakeusblush.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ile nowosci:)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/oczy-brazowe-zycie-bombowe.html

    OdpowiedzUsuń
  25. torebeczka- super!!!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuję za komentarz:-)
    Fantastyczne zakupy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne rzeczy sobie kupiłaś :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajne rzeczy^^ też uwielbiam zakupy w Primarku, za każdym razem wywlekłam z niego pełną torbę ciuchów^^ pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te żelki wyglądają świetnie, Zresztą jak wszystkie zakupy. Zazdroszczę. W zwykłych polskich sklepach teraz tak drogo i nie ma żadnych świeżutkich przecen :(
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie www.megly.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice Blog :)

    Wanna follow each other???
    Just let me know and I will make sure to follow ya back

    My Blog: Beauty-Fulll

    Facebook
    Twitter
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna torebka.! i legginsy przypominające arbuzowe lato. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugo stylizacja z nimi w roli glownej:))

      Usuń
  32. Wszystko jest super ! A leginsy urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. lakier i ta paletka ahh urzekły mnie <3
    Zapraszam do mnie na nowe posty ;)
    PS. wyśrodkuj sb nagłówek jak chcesz kod na to to pisz emaila wiesz jaki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te leginsy ;>
    Obserwujemy?
    http://thissmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Osobiście nie polecam lakierów z Primarka ale reszta zakupów super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj trzyma sie juz na paznokciach 5 dzien i jak narazie nigdzie sie nie wybiera, a kryje tez niezle :)

      Usuń
  36. Fajne zakupki ;) A te słodycze na końcu to tak po złości aby podręczyć tych co na diecie? ;) :p

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakiej diecie, idzie zima trzeba nabrac cialka zeby mialo co nas grzac:D

      Usuń
  37. wow, naprawdę cudne zakupy :)
    aż zazdroszczę :>
    pytałaś o obserwację, ja już dodaję z przyjemnością! :))
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka cudowna! Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny lakier *.* i wgl śliczne rzezy kupiłaś :)

    Obserwujemy?
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubie takie haule ;)

    Obserwuję Cię od dawna, wybacz ze nie zawsze komentuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, ze zakupy udane! Bardzo lubię primark :)

    Z przyjemnością obserwuje i pozdrawiam cieplutko :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wow! swietne
    co powiesz na wspolna obserwacje? ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam identyczną torebkę!:)

    Opcja obserwacji u mnie już naprawiona, także zapraszam.:)
    http://sailwithmeintothedark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zaobserwowalam , dziekuje za informacje:*

      Usuń
  44. Primarka zazdroszczę tak bardzo! Mam nadzieję, że w końcu doczekamy się go w Polsce :) Legginsy z wielką chęcią bym przytuliła.
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez czekam z niecierpliwoscia na Primark w Polsce :) Dziekuje, i rowniez obserwuje :*

      Usuń
  45. Świetne te arbuzkowe leginsy <3 I bardzo Ciekawy post:D

    Obserwuje i zapraszam ciebie do obserwacji mnie ( oczywiscie jesli Ci się spodoba)
    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Całe życie ubolewam nad brakiem Primarka w pl :( Pamiętam mój wypad do Londynu, wyszłam z dwoma pełnymi torbami <3

    OdpowiedzUsuń
  47. cudne kubeczki <3
    obserwuje jako lexy :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


I Love Soufeel.com

Zblogowani

zBLOGowani.pl

Max Stylu

Subscribe